Forum Sony Ericsson

 


Regulamin

jbas 
Administrator


Model tel.: T230/ N6310
Operator: Era
Wersja softu: R2A007
Dołączył: 02 Mar 2004
Posty: 850
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Wto 02 Mar, 2004   Regulamin

Regulamin forum serwisu Club-SE.pl


Przydatne adresy:
- Podstawy Szukania na forum - Jak efektywnie wykorzystywać funkcję szukania.
- FAQ - najczęściej zadawane pytania.
- Osoby odpowiedzialne za Forum



Wykaz poruszanych tematów:
1. Rejestracja i logowanie na forum.
2. Profil osobowy.
3. Kultura wypowiedzi i pisownia.
4. Zakładanie nowych tematów.
5. Pisanie postów i udzielanie odpowiedzi.
6. Ostrzeżenia.
7. Zasady w działach typu Off-Topic (nie na temat).
8. Inne postanowienia.


  1. Rejestracja i logowanie na forum
    1.1 Wybrany login (nick) nie może zawierać wulgaryzmów lub ich pochodnych. Nie powinien zawierać adresów stron czy adresów e-mail. Wybrany login nie powinien być rażąco podobny do nazwy innego użytkownika forum.
    * Konto może zostać zablokowane, bądź w przypadku wulgaryzmów - usunięte.

    1.2 Zakładanie nowego konta przez użytkownika, który otrzymał ostrzeżenie jest zabronione.
    * Ujawnienie takiego faktu wiąże się z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum.

    1.3 Problemy z logowaniem należy zgłaszać do administratora forum. Nie rejestruj się na nowo.


  2. Profil osobowy
    2.1 Niedozwolone jest powielanie emblematu (avatara) używanego przez innego użytkownika.

    2.2 Avatar jak i pozostałe informacje zawarte w profilu użytkownika nie powinny zawierać treści obraźliwych.

    2.3 Zabrania się umieszczania w podpisie obrazków czy banner’ów reklamowych.

    2.4 Podpis nie powinien przekraczać trzech linii oraz maksymalnej długości wynoszącej 255 znaków.

    * W przypadku naruszenia, któregoś z powyższych punktów moderator może zwrócić uwagę, do której należy się zastosować. Administrator może zmienić lub usunąć niewłaściwą treść.


  3. Kultura wypowiedzi i pisownia
    3.1 Zabrania się używania wulgaryzmów lub ich pochodnych. Osoby nie mogące powstrzymać emocji muszą poszukać wyrazów zastępczych lub też zastępować dane słowa gwiazdkami (****).
    * Wyżej opisane posty będą usuwane.

    3.2 Zabronione jest obrażanie innych użytkowników forum.
    * Posty godzące w czyjeś imię będą niezwłocznie usuwane.

    3.3 Wypowiadając się na forum zwracaj uwagę na zasady pisowni.
    * Każdy popełnia błędy, ale jeśli masz z tym duże problemy to skorzystaj z opcji autokorekty w edytorze tekstu (np. MS Word), a dopiero później wklej sprawdzony tekst na forum.

    3.4 Posty bez znaków interpunkcyjnych utrudniają zrozumienie tekstu. Niepełne czy wybrakowane wyrazy, lub wyrazy z pozmienianą kolejnością liter uniemożliwiają poprawne przeczytanie.
    * Moderator ma prawo usunąć niezrozumiały post. Jednak w akcie dobrej woli może takowy post poprawić.

    3.5 Zabronione jest pisanie całej treści wielkimi literami.
    * Posty takie oznaczają brak szacunku dla czytającego i będą usuwane natychmiastowo.

    3.6 Niewskazane jest pisanie "w TaKi SpOsÓb" lub też zamienianie głosek "ż", "rz", "sz" na "sh" (np. tesh), czy "ku" na "q" (np. qbek).
    * Moderator ma prawo takie posty usunąć.


  4. Zakładanie nowych tematów
    4.1 Przed napisaniem nowego tematu należy skorzystać z funkcji Szukaj i zajrzeć do FAQ (Najczęściej zadawane pytania). Być może Twój problem jest już rozwiązany.
    * Moderator może usunąć temat poruszający problemy rozwiązane, bądź znajdujące się w FAQ.

    4.2 Szukając jakiegoś pliku / programu zajrzyj najpierw do działu Download i Multimedialną Strefę.

    4.3 Pamiętaj, że każdy materiał ma swój dział: Mophun, Obrazki, dzwonki, motywy, Java - gdzie należy skierować swe pierwsze kroki w poszukiwaniu plików.

    4.4 Pisząc nowy temat należy zadbać by jego nazwa informowała użytkowników o czym będzie jego treść.
    * Tematy typu "Pomocy!", "Jak?", "Mam problem", etc. będą przez moderatorów usuwane.

    4.5 Nazwa tematu ma cel wyłącznie informacyjny. Zabronione jest dzielenie wypowiedzi pomiędzy nazwę tematu a treść postu.
    * Tematy takie będą usuwane.

    4.6 W przypadku napisania tematu w złym dziale, należy ów fakt zgłosić do moderatora. On przesunie temat do odpowiedniego działu.
    * W przypadku napisania dwóch takich samych postów oba zostaną usunięte.

    4.7 Jeśli chcesz założyć nowy temat, rozwijający wątek podobny do tematu już zamkniętego, poproś moderatora o jego odblokowanie, by móc w nim kontynuować rozmowę. W ten sposób przyczynisz się do zwiększenia porządku na forum.

  5. Pisanie postów i udzielanie odpowiedzi
    5.1 Przed wysłaniem postu użyj funkcji [Podgląd] i sprawdź poprawność użytych znaczników BBCode, czy nie wymagają poprawek. Jeśli wszystko jest w porządku, wówczas post może być wysłany.

    5.2 Jeśli po wysłaniu postu okaże się, że coś jest nie tak jak powinno, użyj funkcji [Edytuj].

    5.3 Nie należy przesadzać ze znacznikami BBCode.
    * Posty w kolorach tęczy lub całe pogrubione będą usuwane.

    5.4 Z prośbą o pomoc w rozwiązaniu danego problemu nie piszemy na PW tylko na forum. Może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tych samych informacji.

    5.5 Nie załączaj do postów plików, które znajdują się już w serwisie / na forum. Najlepiej jak podasz link do takiego pliku.

    5.6 Ceny sprzętu i usług sprawdzaj w internecie, nie pytaj o nie na forum. Cenniki ciągle ulegają zmianie, a pytanie o nie powoduje bałagan na forum.
    * Każde takie zapytanie zostanie usunięte.

    5.7 Stary temat to taki, w którym ostatnia odpowiedź jest starsza niż miesiąc. Przed udzieleniem odpowiedzi w takim temacie należy upewnić się czy odpowiedź nie została już wcześniej udzielona. Nie mając nic istotnego do napisania - ignorujemy stary temat.

    5.8 Pisząc post, autor wyraża zgodę na jego modyfikację na potrzeby Club-SE.pl i publikację w serwisie.

    5.9 Zabronione jest publiczne udostępnianie w swoich postach programów i aplikacji będących płatnymi. Dotyczy to również aplikacji i gier Java. Jako udostępnianie rozumie się dodawanie plików jako załącznik do postu, lub załączanie bezpośrednich linków do plików na innych serwerach.
    * Moderator będzie usuwał posty jak i tematy niezgodne z powyższą regułą.

    5.10 Zabronione jest umieszczanie w postach linków do aukcji internetowych (np. Allegro) za wyjątkiem działu "Giełda".

  6. Ostrzeżenia
    6.1 Za nagminne łamanie zasad regulaminu moderator ma obowiązek dać ostrzeżenie. Będzie one widoczne przez wszystkich użytkowników, przy każdym nowo napisanym poście.

    6.2 Moderator przyznaje ostrzeżenie za ignorowanie jego uwag, związanych z nieprzestrzeganiem przez użytkownika regulaminu.

    6.3 Nagminne pisanie postów bez konkretnej treści jest uznawane za nabijanie postów i karane jest ostrzeżeniem.

    6.4 Konto użytkownika z wartością ostrzeżeń równą 4 zostaje automatycznie zablokowane.

  7. Zasady w działach typu Off-Topic (nie na temat)
    7.1 Za działy OT uważa się wszystkie fora w kategorii "Poza tematem", czyli "O wszystkim ...", "Humor", "Giełda", "Test", "Komputery" oraz "Linkownia".

    7.2 W w/w działach posty nie są zliczane, więc zasada nabijania postów w nich nie obowiązuje.

    7.3 W działach OT nie obowiązuje reguła tzw. "tematu trupa" (punkt 5.7).

    7.4 Niektóre działy OT są regularnie czyszczone:
    - "Giełda" - usuwane są tematy, w których nie pisano nic przez 7 dni.
    - "Test" oraz "Kosz" - usuwane są tematy, w których nie pisano nic przez miesiąc.

    7.5 W działach z kategorii "Poza tematem" jest swoboda wypowiedzi, jednak dobre maniery i kultura wypowiedzi obowiązują.
    * Wszelkie przejawy chamstwa będą surowo oceniane przez moderatorów.

  8. Inne postanowienia
    8.1 Na forum nie zamieszczamy linków oraz informacji o kodach odblokowujących, generatorach kodów (keygen’ach), crack’ach itp.

    8.2 Jako użytkownik tego serwisu nie możesz wykorzystywać nabytej tu wiedzy w "naciąganiu" naiwnych Internautów, np. na aukcjach internetowych.
    * Ujawnienie takiego faktu wiąże się z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum.

    8.3 W niektórych działach występują dodatkowe zasady pisania postów. Zasady te są w przyklejonym temacie ”Zasady pisania postów ...”.

    8.4 Administrator oraz Moderatorzy dokładają wszelkich starań, aby posty użytkowników były zgodne z prawem, jednak właścicielami poszczególnych postów są ich autorzy i to oni ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

    8.5 Akceptując powyższy regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o nowościach w serwisie oraz informacji handlowych. Aktualnie serwis nie jest komercyjny, więc możesz spodziewać się e-maili nie częściej niż cztery razy w miesiącu. Jeśli nawet stalibyśmy się serwisem komercyjnym to nie musisz bać się, że zostaniesz zarzucony przez nas SPAM’em.

    8.6 Rejestracja oraz każdorazowe logowanie oznacza akceptacje regulaminu.

Ostatnio zmieniony przez jbas Sro 02 Lis, 2005, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
 
Anka
Nowicjusz

Dołączyła: 04 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Poznań


jbas 
Administrator


Model tel.: T230/ N6310
Operator: Era
Wersja softu: R2A007
Dołączył: 02 Mar 2004
Posty: 850
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Czw 30 Gru, 2004   

Poprzednie wersje - nie aktualne:
Dla tych, którzy dostali ostrzeżenie zanim pojawił się nowy regulamin i nie wiedzą za co.

Cytat:
Regulamin club-se.pl

1. Rejestracja nowego użytkownika.


1.1 Wybrany przez Ciebie nick nie może zawierać wulgaryzmów, adresów stron www czy też adresów e-mail. Dobrze by było, gdyby nie był rażąco podobny do nicka innego użytkownika forum.

1.2 Jeśli nie możesz się zalogować poinformuj administratora o tym fakcie. Nie rejestruj się na nowo.

1.3 Nie powielaj emblematu, który jest już używany przez innego użytkownika. Unikniemy w ten sposób nieporozumień.

1.4 Emblemat powinien mieć rozmiary maksymalnie 100 x 100. Staraj się tego przestrzegać.

1.5 Nie umieszczaj w podpisie banner'ów czy obrazków, choć ta modyfikacja forum daje taką możliwość. Podpis powinien zawierać max 3 linijki. Maksymalna ilość znaków to 255.

1.6 Umieszczanie w swoich podpisach reklam oraz linków do innych stron bez zgody aministratora jest zabronione. Od tego jest "Linkownia". Prośbę o zezwolenie na taki podpis wyślij do mnie na PW.

1.7 Zakładanie nowego, "czystego" konta przez użytkownika, który otrzymał już ostrzeżenie jest zabronione - ujawnienie takiego faktu wiąże się z BANEM na wszystkie konta danego usera.

2. Pisanie nowych tematów i odpowiedzi.


2.1 Zanim napiszesz nowy temat użyj przycisku SZUKAJ, zajrzyj do FAQ oraz Propozycji do FAQ. Być może twój problem jest już rozwiązany.

2.2 Pisząc nowy temat zadbaj o to, by informował on użytkowników, o czym będzie jego treść. Tematy typu "Pomocy!", "Jak?", "Problem z..." będą usuwane.

2.3 Jeśli napiszesz nowy temat i okaże się, że jest on w złym dziale, nie pisz nowego, tylko zgłoś to na PW do moderatora. On przesunie temat do działu odpowiedniego. W przypadku napisania takich samych postów w różnych działach oba lądują do kosza.

2.4 Zwracaj uwagę na zasady pisowni języka polskiego. Każdy popełnia błędy, ale jeśli masz naprawdę duże problemy, to napisz sobie najpierw tekst w Wordzie, tam jest autokorekta, a dopiero później wklej go na forum.

2.5 Niewskazane jest pisanie DUŻYMI LITERAMI, "w TaKi SpOsÓb" lub też zamienianie głosek "ż", "rz", "sz" na "sh" (np. tesh) czy "ku" na "q" (np. qbek). Takie posty zostaną niezwłocznie usunięte.

2.6 Przed wysłaniem posta użyj funkcji PODGLĄD, sprawdź, czy poprawnie użyłeś znaczników BBCode i czy nie trzeba nic poprawić. Jeśli wszystko jest OK, dopiero wyślij posta. Jeśli po wysłaniu posta stwierdzisz, że coś jest nie tak, użyj funkcji EDYTUJ.

2.7 Pisząc nowy temat czy odpowiedź nie przesadzaj z BB Code. Nie korzystaj z HTML'a. Wszystkie posty o kolorach tęczy będą lądowały w "KOSZU".

2.8 Nie nabijaj sobie postów. Nie liczy się ile ich napiszesz. Ważne jest to czy komuś pomożesz. Wszystkie posty "bez sensu" będą usuwane przez moderatorów.

2.9 Nie pisz postów o charakterze komercyjnym. Wyjątek stanowi odpowiedni do tego dział: GIEŁDA.

2.10 Aktualne ceny sprawdzaj na aukcjach internetowych, a nie pytaj o nie na forum.

2.11 Jeśli szukasz jakiegoś softu to zajrzyj najpierw do DOWNLOAD. Jeśli tam go nie będzie poinformuj administratora o tym fakcie na PW. Nie pytaj publicznie na forum chyba, że w dziale SOFTWARE - tam też pisz o swoich problemach np. z konfiguracją danego programu. Jeśli uznam, że jest taka potrzeba i jeśli nie ma go w "DOWNLOADZIE" to na pewno go tam umieszczę.

2.12 W postach i podpisach nie dajemy linków do nielegalnego softu (cracków, generatorów numerów seryjnych itp.).

2.13 Z prośbą o pomoc w rozwiązaniu danego problemu nie piszemy na PW tylko na forum. Może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tych samych informacji.

2.14 Nie załączaj do postów programów i innych plików, które pojawiły się już wcześniej w "DOWNLOADZIE" czy też w innym temacie. Najlepiej jak podasz link do niego. Miejsce na serwerze kosztuje...

2.15 Jeśli twój temat znajdzie sie w koszu to nie pisz na upór następnego, tylko popraw to, co jest źle. Informacje dlaczego temat został usunięty zostana podane przez usuwającego.

2.16 Administrator oraz Moderatorzy dokładają wszelkich starań aby posty użytkowników były zgodne z prawem, jednak właścicielami poszczególnych postów są ich autorzy i to oni ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

2.17 Pisząc post z opisem rozwiązania danego problemu autor wyraża zgodę na modyfikację danego postu na potrzeby club-se.pl i publikację na stronie głównej naszego serwisu z odpowiednią adnotacją kto jest jego autorem.

2.18 Za stary temat ("trupa") uważamy taki, w którym od 30 dni nie pojawiła się odpowiedź. Na tematy typu: "Mam problem z...", "Jak zrobić ... w ..." itp. nie odpowiadamy jeśli ostatnia odpowiedź miała miejsce wcześniej niż 30 wstecz...

3. Kultura wypowiedzi


3.1 Nie używaj wulgaryzmów. Wypowiedzi zawierające słowa uważane za niecenzuralne zostaną ocenzurowane, a przypadku nagminnego łamania tego punktu regulaminu usuwane. Jeśli już musisz użyć takiego słowa to użyj gwiazdek lub kropek.

3.2 Nie obrażaj innych użytkowników forum. Posty godzące w imię innych będą usuwane.

4. Działalność na aukcjach internetowych.


4.1 Jeśli jesteś użytkownikiem tego serwisu nie próbuj wykorzystywać nabytej tu wiedzy do oszukiwania np. na Allegro czy też innych aukcjach internetowych. Za takie coś można dostać BAN'a.

5. Inne postanowienia.


5.1 Za nie przestrzeganie powyższych zasad można dostać ostrzeżenie, a w szczególnych przypadkach BAN'a.

5.2 Konto użytkownika, który zbierze 4 ostrzeżenia jest niezwłocznie BAN'owane. Użytkownik ma 7 dni na wyjaśnienie ewentualnego nieporozumienia - po tym czasie decyzja o BAN'ie jest nieodwołalna.

5.3 Akceptując powyższy regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o nowościach w serwisie oraz informacji handlowych. Jak na razie serwis nie jest komercyjny więc możesz spodziewać się e-maili nie częściej niż cztery razy w miesiącu. Jeśli nawet stalibyśmy się serwisem komercyjnym to nie musisz bać się, że zostaniesz zarzucony przez nas SPAMEM.

5.4 Rejestracja i każdorazowe logowanie oznacza akceptacje powyższego regulaminu.

5.5 Administrator i Moderatorzy zawsze mają rację.

5.6 Jeśli Administrator i Moderatorzy nie mają racji patrz punkt 5.5.

Sugestie i opinie na temat powyższego regulaminu można pisać w tym temacie.




Cytat:
Regulamin club-se.pl

1. Rejestracja nowego użytkownika.


1.1 Wybrany przez Ciebie nick nie może zawierać wulgaryzmów, adresów stron www czy też adresów e-mail. Dobrze by było, gdyby nie był rażąco podobny do nicka innego użytkownika forum.

1.2 Jeśli nie możesz się zalogować poinformuj administratora o tym fakcie. Nie rejestruj się na nowo.

1.3 Nie powielaj emblematu, który jest już używany przez innego użytkownika. Unikniemy w ten sposób nieporozumień.

1.4 Emblemat powinien mieć rozmiary maksymalnie 100 x 100. Staraj się tego przestrzegać.

1.5 Nie umieszczaj w podpisie banner'ów czy obrazków, choć ta modyfikacja forum daje taką możliwość. Podpis powinien zawierać max 3 linijki. Maksymalna ilość znaków to 255.

1.6 Umieszczanie w swoich podpisach reklam oraz linków do innych stron bez zgody aministratora jest zabronione. Od tego jest "Linkownia". Prośbę o zezwolenie na taki podpis wyślij do mnie na PW.

1.7 Zakładanie nowego, "czystego" konta przez użytkownika, który otrzymał już ostrzeżenie jest zabronione - ujawnienie takiego faktu wiąże się z BANEM na wszystkie konta danego usera.

2. Pisanie nowych tematów i odpowiedzi.


2.1 Zanim napiszesz nowy temat użyj przycisku SZUKAJ, zajrzyj do FAQ oraz Propozycji do FAQ. Być może twój problem jest już rozwiązany.

2.2 Pisząc nowy temat zadbaj o to, by informował on użytkowników, o czym będzie jego treść. Tematy typu "Pomocy!", "Jak?", "Problem z..." będą usuwane.

2.3 Jeśli napiszesz nowy temat i okaże się, że jest on w złym dziale, nie pisz nowego, tylko zgłoś to na PW do moderatora. On przesunie temat do działu odpowiedniego. W przypadku napisania takich samych postów w różnych działach oba lądują do kosza.

2.4 Zwracaj uwagę na zasady pisowni języka polskiego. Każdy popełnia błędy, ale jeśli masz naprawdę duże problemy, to napisz sobie najpierw tekst w Wordzie, tam jest autokorekta, a dopiero później wklej go na forum.

2.5 Niewskazane jest pisanie DUŻYMI LITERAMI, "w TaKi SpOsÓb" lub też zamienianie głosek "ż", "rz", "sz" na "sh" (np. tesh) czy "ku" na "q" (np. qbek). Takie posty zostaną niezwłocznie usunięte.

2.6 Przed wysłaniem posta użyj funkcji PODGLĄD, sprawdź, czy poprawnie użyłeś znaczników BBCode i czy nie trzeba nic poprawić. Jeśli wszystko jest OK, dopiero wyślij posta. Jeśli po wysłaniu posta stwierdzisz, że coś jest nie tak, użyj funkcji EDYTUJ.

2.7 Pisząc nowy temat czy odpowiedź nie przesadzaj z BB Code. Nie korzystaj z HTML'a. Wszystkie posty o kolorach tęczy będą lądowały w "KOSZU".

2.8 Nie nabijaj sobie postów. Nie liczy się ile ich napiszesz. Ważne jest to czy komuś pomożesz. Wszystkie posty "bez sensu" będą usuwane przez moderatorów.

2.9 Nie pisz postów o charakterze komercyjnym. Wyjątek stanowi odpowiedni do tego dział: GIEŁDA.

2.10 Aktualne ceny sprawdzaj na aukcjach internetowych, a nie pytaj o nie na forum.

2.11 Jeśli szukasz jakiegoś softu to zajrzyj najpierw do DOWNLOAD. Jeśli tam go nie będzie poinformuj administratora o tym fakcie na PW. Nie pytaj publicznie na forum chyba, że w dziale SOFTWARE - tam też pisz o swoich problemach np. z konfiguracją danego programu. Jeśli uznam, że jest taka potrzeba i jeśli nie ma go w "DOWNLOADZIE" to na pewno go tam umieszczę.

2.12 W postach i podpisach nie dajemy linków do nielegalnego softu (cracków, generatorów numerów seryjnych itp.).

2.13 Z prośbą o pomoc w rozwiązaniu danego problemu nie piszemy na PW tylko na forum. Może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tych samych informacji.

2.14 Nie załączaj do postów programów i innych plików, które pojawiły się już wcześniej w "DOWNLOADZIE" czy też w innym temacie. Najlepiej jak podasz link do niego. Miejsce na serwerze kosztuje...

2.15 Jeśli twój temat znajdzie sie w koszu to nie pisz na upór następnego, tylko popraw to, co jest źle. Informacje dlaczego temat został usunięty zostana podane przez usuwającego.

2.16 Administrator oraz Moderatorzy dokładają wszelkich starań aby posty użytkowników były zgodne z prawem, jednak właścicielami poszczególnych postów są ich autorzy i to oni ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.

2.17 Pisząc post z opisem rozwiązania danego problemu autor wyraża zgodę na modyfikację danego postu na potrzeby club-se.pl i publikację na stronie głównej naszego serwisu z odpowiednią adnotacją kto jest jego autorem.

3. Kultura wypowiedzi


3.1 Nie używaj wulgaryzmów. Wypowiedzi zawierające słowa uważane za niecenzuralne zostaną ocenzurowane, a przypadku nagminnego łamania tego punktu regulaminu usuwane. Jeśli już musisz użyć takiego słowa to użyj gwiazdek lub kropek.

3.2 Nie obrażaj innych użytkowników forum. Posty godzące w imię innych będą usuwane.

4. Działalność na aukcjach internetowych.


4.1 Jeśli jesteś użytkownikiem tego serwisu nie próbuj wykorzystywać nabytej tu wiedzy do oszukiwania np. na Allegro czy też innych aukcjach internetowych. Za takie coś można dostać BAN'a.

5. Inne postanowienia.


5.1 Za nie przestrzeganie powyższych zasad można dostać ostrzeżenie, a w szczególnych przypadkach BAN'a.

5.2 Konto użytkownika, który zbierze 4 ostrzeżenia jest niezwłocznie BAN'owane. Użytkownik ma 7 dni na wyjaśnienie ewentualnego nieporozumienia - po tym czasie decyzja o BAN'ie jest nieodwołalna.

5.3 Akceptując powyższy regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o nowościach w serwisie oraz informacji handlowych. Jak na razie serwis nie jest komercyjny więc możesz spodziewać się e-maili nie częściej niż cztery razy w miesiącu. Jeśli nawet stalibyśmy się serwisem komercyjnym to nie musisz bać się, że zostaniesz zarzucony przez nas SPAMEM.

5.4 Rejestracja i każdorazowe logowanie oznacza akceptacje powyższego regulaminu.

Sugestie i opinie na temat powyższego regulaminu można pisać w tym temacie.
 
 
     
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Zadbaj o swoją emeryturę już teraz! Poznaj zalety IKZE - Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego - dowiedz się także jak zarabiać na sprzedaży IKZE.
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 10
 

REKLAMA

Powered by Digital Sunset
 
Informujemy, że wszelkie, zamieszczone w serwisie Club-SE znaki towarowe i znaki handlowe,
są wyłączną własnością ich właścicieli i wykorzystane zostały jedynie w celach informacyjnych.
Copyrights © 2004-2010 by Club-SE. All rights reserved.
Kopiowanie i wykorzystywanie materiałów zawartych na tej stronie bez wiedzy autora zabronione!
Wybierasz się na wakacje? Internetowa baza noclegowa Kwaterio.pl jest idealna dla Ciebie!
Serial Usta Usta